terça-feira, janeiro 09, 2007

Parabéns, Buick!!!!!!/Happy Birthday Buick!!!!

A Buick fez hoje (desculpem, ontem) 1 ano de vida. É uma gata fantástica, muito meiga e com uma personalidade bem vincada. Sempre gostei de gatos pretos, têm uma aura de mistério que me atrai. E sabia que esta bela pantera estava de certa forma ligada a mim até porque nasceu no mesmo dia que eu. Claro que para mim já lá vão umas décadas :-) Aqui vos deixo uma retrospectiva da nossa gata.

Buick is now (since yesterday, 8th January, sorry) one year old. She is a wonderful cat, gentile and tender, with a strong personality. I always loved black cats, because they a mistery aura that seduces me. And I knew that this beautiful panther was somehow attached to me, because she was born in my birthday. For me, of course, some decades ago :-) We leave you here a photographic retrospective of our cat.
(by Luís)

Sem comentários:

Shadow Eyes Fan Box

Shadow Eyes on Facebook

Shadow Eyes Photo Gallery

Seguidores